Mina sidor

Du är inte inloggad

Felanmälan/Problem

Om det är något som gått sönder eller är fel så gör du en felanmälan på telefon eller på hemsidan.

Vi vill såklart att du beskriver felet så noggrant det går, och också beskriver vilket rum felet är i. Utöver det vill vi veta vill vi veta din adress och ditt lägenhetsnummer, ett telefonnummer vi kan nå dig på, om du har husdjur, och om vi får gå in med huvudnyckel/via serviceläge eller inte.

Tänk på att saker som klassas som förbrukningssaker t.ex. lysrör, glödlampor och liknande inte ingår i hyran. Det kan du inte felanmäla utan det får du stå för själv.

Framkommer det att du varit oaktsam så kan du också komma att faktureras en kostnad.

AB Bostäder Central felanmälan

033-44 22 00 eller 0771-FELANMÄLAN

Telefontider

Måndag-Fredag: 7-16

Felanmälan via Mina Sidor

En normal felanmälan tar vi helst emot via vår hemsida. Logga in på Mina sidor och följ instruktionerna där.

Felanmälan Kvälls/nattetid till Securitas: En akut felanmälan (forsande vatten, översvämmning, strömlöslägenhet, kyl och/eller frys som inte fungerar) på icke kontorstid görs till Securitas. Telefonnummer 21 19 30.

Övrigt

Här hittar du övriga telefonnummer som du behöver som hyresgäst hos AB Bostäder.

Skadedjur: Anticimex. Kl 7.45-16.00. Telefonnummer 033-799 32 00 
Felanmälan Internet: Kontakta din Internetleverantör
Felanmälan kabel-TV: Sappa. Telefonnummer 0774-444744
Felanmälan Hiss: Schindlers Hiss. Telefonnummer 020-313 333
Parkeringsbevakning: Securitas. Telefonnummer 0771-767 000